Monday 6 October 2014

SET COMBO ESP


SET MENYUSU

Esp dan Alfalfa Complex merupakan kombinasi yang baik  untuk penyusuan bagi ibu yang sering keletihan dan tidak bermaya.  ESP merupakan sumber protein yang akan menjadi komposisi utama susu badan.  Alfalfa Complex pula bertindak sebagai milk booster untuk menambah susu badan.

SET  HAMIL

Vitalea merupakan sumber mineral dan multivitamin yang dilengkapi dengan sumber zat besi.  Ia dapat membantu ibu hamil mengawal paras gula dan membantu menaikkan HB yang rendah.

SET JERAWAT

ESP bersama Vitamin E dapat membantu masalah kulit kusam dan lebam di bawah mata.  Kulit akan menjadi semakin lembap, flawless dan cerah setelah mengamalkan set ini secara consistent.

SET MIGRAIN

ESP bersama Ostematrix dapat mengawal masalah migrain anda.  Antara penyebab migrain adalah kekurangan magnesium di dalam badan.  Ostematrik yang mengandungi sumber magnesium dan kalsium dapat mengurankan sakit migrain yang anda alami.


SET TAMBAH BERAT BADAN

Mealshake membantu untuk menambah selera makan anda.  Walau bagaimanapun ia tidak akan menyebabkan kegemukan kerana leucine di dalam ESP dapat membantu membina otot di samping mengekalkan berat badan yang ideal.

SET TAMBAH TENAGA

Kombinasi ESP dan Performance Drink amat ideal bagi yang ingin menambah tenaga terutamanya ketika berpuasa.  Performance Drink membantu badan anda daripada terdehidrat dan kekal cergas sepanjang hari

SET GASTRIK

Peppernint Ginger Plus dapat mengurangkan rasa pedih perut akibat gastrik. Manakala ESP bertindak sebagai protein yang membekalkan tenaga kepada anda.

SET KESUBURAN

ESP dan Gla Complex merupakan kombinasi khas untuk wanita yang pernah mengalami keguguran akibat rahim yang tidak kuat.  Gla Complek mengembalikan kestabilan hormon dan meningkatkan peluang untuk menimang cahaya mata.

No comments:

Post a Comment